Subject: Re: FW: Riigitee nr 11106 Kuusalu tee km 0,73-0,85 bussipeatuse ja sõida-pargi parkla ning Tehnika tänava ristmiku põhiprojekti projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine
From: "Kalle Kyngas" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Kadi Raudla" <[email-masked]>
Cc: Kuusalu Soojus OÜ <[email-masked]>
Date: Fri, 11 Apr 2025 12:34:09 +0300

Tere!

1. Projektis (Lisa1. Lisa 2. Eskiisjoonis) ei ole tagatud 
tuletõrjehüdrandile nõutav juurdepääs. Hüdrant jääb antud lahenduses 
kõnniteele (ab katend tüüp 4).
Samuti ei ole vahetult hüdrandi kõrval parkimise lubamisega tagatud 
päästeauto juurdepääs hüdrandile.
Vt. Siseministri määrus "Nõuded tuletõrjehüdrandi tüübi valikule, 
paigaldamisele, tähistamisele ja korrashoiule": Väljapoole sõiduteed 
paigaldatakse tuletõrjehüdrant sõidutee servast kuni 2,5 m kaugusele.
2. Eelnevalt koostatud geoalust täiendasime Kuusalu Soojus OÜ-le kuuluvate 
kommunikatsioonide joonistega. Tööde teostajal tuleb erilist tähelepanu 
pöörata nende kommunikatsioonide säilimisele ja kahjustuste vältimisele.
3. Kuusalu tee/Laane tn ristmiku projekteerimise ja ehituse tulemusel on 
raskendatud sellel ristmikul veoautode liiklus. Täiesti korraldamata on Meie 
kauplust ja kolme söögikohta külastavate juhtide veoautode parkimine. Täna 
pargitakse veoautod, bussid, traktorid ja teehooldustehnika Tehnika tänava 
äärde, aga sellesse kohta on projekteeritud ja joonitud sõiduautode parkla. 
Suuremale tehnikale ei ole antud lahenduses ette nähtud ühtegi parkimise 
kohta.

Lugupidamisega
Kalle Küngas
Kuusalu Soojus OÜ

On Thu, 3 Apr 2025 at 10:18, Kuusalu Soojus OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere,

Saadan info edasi.

Külli Malm

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: neljapäev, 3. aprill 2025 10:06
To: Telia Eesti AS <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Kuusalu 
Soojus OÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Elektrilevi OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Riigitee nr 11106 Kuusalu tee km 0,73-0,85 bussipeatuse ja 
sõida-pargi parkla ning Tehnika tänava ristmiku põhiprojekti 
projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigitee nr 11106 Kuusalu tee km 0,73-0,85 bussipeatuse ja 
sõida-pargi parkla ning Tehnika tänava ristmiku põhiprojekti 
projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine

Registreerimise kuupäev: 03.04.2025

Registreerimise number: 8-1/24-009/5408-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.